Karjerų žygis 2017 | Apranga
Trenkturas kviečia visus nuotykių ieškotojus leistis į ypatingą vasaros "Karjerų žygį", kuris vyks kitas planetas primenančių Karpėnų, Menčių ir Alkiškių karjeruose. Žygio maršrutai driekiasi per Akmenės klinčių klodus, susiformavusius prieš 300 mln. metų ir kasybų metu virtusius unikaliu ir akimi neaprėpiamu mėnulio kanjonų kraštovaizdžiu ir šlaitais siekiančiais 40 metrų aukštį. Renginio metu taip pat galėsite iš arti pamatyti veikiantį didžiausią Baltijos šalyse, 750 tonų sveriantį, žingsniuojantį ekskavatorių, kurio strėlės ilgis net 70 metrai.
karjerų žygis, Naujosios Akmenės žygis, žygis karjerais, pėsčiųjų žygiai, žygiuoti, eiti, ėjimas, 2017
570
page,page-id-570,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive
 

Apranga

Batai yra neabejotinai svarbiausias elementas visoje žygio aprangoje. O ypač einantiems ilgiausius maršrutus.

Rekomenduojame rinktis patogius sportinius, skirtus bėgimui, arba turistinius (ang., hiking) batus, su aulu arba be jo. Jeigu ketinate įsigyti naujus batus, būtinai juos iš anksto išmėginkite bent viename bandomajame žygyje – taip įsitikinsite, kad batai nespaudžia ir netrina, o taip pat pratampysite juos pagal savo pėdos formą. Pasibandymo ėjimas turėtų sudaryti apie pusę Karjerų žygyje planuojamos eiti distancijos– taip geriausiai suprasite kaip reaguoja kojos į naują apavą. Išbandykite naują avalynę ant įvairios dangos – smėlio, žvyro, miško takų.

Jei svarstote apie kasdieniam nešiojimui skirtus laisvalaikio batus plokščiu lygiu padu, vertėtų įsivertinti tai, kad žygiuojant ilgus maršrutus jie nėra tokie patogūs kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Įveikus kelias dešimtis kilometrų tikrai galite pajusti, kad jūsų padai gerokai atmušti.

Einant ilgas distancijas pėdos patinsta, todėl jeigu įprastai batai yra maždaug 1 dydžiu per dideli, tai žygio metu bus kaip tik. Šiuo atveju, sportiniai bateliai yra pranašesni tuo, kad juose pėda turi daugiau galimybės plėstis nei turistiniuose ar kasdieniuose batuose.

Kojinės yra dažnai nepelnytai nuvertinamas žygio aprangos elementas. Iš patirties galime pasakyti, kad neretai nuospaudų ir pūslių priežastis yra ne batai, o būtent blogos kojinės. Įsigykite profesionalias bėgimui ar žygiavimui skirtas kojines – ėjimas bus žymiai malonesnis.

Norėdami išvengti nuospaudų taip pat galite naudoti pleistrus ar prieš startą pasitepti kojų pirštus vazelinu.

Geriausiai žygio metu tarnaus neperpučiami, sintetiniai drabužiai. Aprangą reikėtų rinktis priklausomai tiek nuo oro sąlygų (temperatūros, kritulių, vėjo), tiek nuo individualių žygeivio poreikių bei savybių. Nors einant prakaituojama sąlyginai nedaug, vis tik patariame dėvėti kvėpuojančius rūbus, kurie leidžia išgaruoti drėgmei ir prakaitui.

Pirmasis (arčiausiai kūno esantis) sluoksnis turėtų būti sintetinis apatinis trikotažas arba termo-rūbai (priklausomai nuo oro temperatūros), negeriantys drėgmės.

Antrąjį sluoksnį taip pat rinkitės sintetinį. Geriausiai tinka lengvi ir šilti flisiniai džemperiai, megztiniai. Jokiu būdu nesirinkite aptemptų džinsų ar kasdienių kelnių, neskirtų sportui ir aktyviam judėjimui. Turėdami galimybę rinkitės kelnes, kurios yra neperpučiamos ir neperšlampančios – tokiu būdu jos atstos ir trečiąjį sluoksnį.